best moment ever !

best moment ever? pehal lak en2 ? poyoo2 je =.=
haha ? why2 ? "LARGEST GUITAR PERFORMANCE" hah ? what
the hell is that ? haha . itu yg aku join kat UKM . huhuuu . syokkk sgt weyh !
aku yg tarety lnsng psl guitar nie pon . da bole la gak maen siket2 . mhahaha !
huh ! first day check in bilikk . huu . first time masok ukm . first merasai pengalaman jdi plajar U . first time pengalaman dok kat kampus :) everything first laa . haha . KOLEJ IBRAHIM YAAKUB a.k.a KIY .. haha mulee nye . pnat aku p.k . wtf KIY tuh . upe2 nye kolej aku tinggal tuu . mhaha ! lol . ari ptame aku rase mcm da 3 ari dok situ . mahaiii ! jadual padat kot . tak kesempatan beta nk pulang ke bilik . coz bas amek pgi . ngn mlm je . so mkn , solat , sume kat situu . tpi aircond la , law kipas . maoo busuk 1 dewan tuh ! haha . manyak memori terbaekk aku cipta kat sni . dari pebuatan baekk ~~~ smpai lak yg tak baekk ~~ .... kesa apee . bese laa . smingguu dok sanee . maoo gilaa aku law cover2 prangai . tak tercover da . so layan sajaa maa . haish . nak mule dari manee hah . mcm2 lam pale otak aku nie . 7 ari kan dok sanee . so . takan nak cite A to Z lak . cite part2 best je la eh . eh2? haha . bese laa . kampus 1 bilik 2 org . kiteorg bantai p tdoq smpai 6 org . hehe . alasan ? takot doee=.= kene saiko ngn cik tuu . mreka lak mlm2 bwu nk cite antu segala . dgr tu dgr nie . cm nak kene pijak je ! grr ! ari ptame . apak gilak bosan =.= jadual da la packk glee .da mcm 3 ari da aku dok situ . even ari ptame pun . pnat sesangat .tah ape2 lak uh . haha ! tapi kbosan uh . ari kdua pon . agak la kebosanan tuuu . join playcard yg klaka n tenaga pengajar yg lembut2 org nye =.= awww . ari ketiga . ukm kekurangan pemain gitar . so dak2 playcard pon menjadi mangsa . haha ! sape yg ade gitar akan dihantar pulang tok amek gitar . aku alek gak . tapi pinjam gitar mmbe . hehehe . smpai2 ukm . panas je aku . coz dak2 len dapat gitar yg ukm bg pinjam . buad abz kdt . penat ! grrr ! bengang tol aku ! haha . then2 . kiteorg pon mule kan latihan . bla bla bla . sbb mlm tuu . agak jakun bwu blaja maen gitar . haha . so tdo latee laa . muhahah . esk nyee . magon late . lol !so soh mmbe2 len p luu . haha ! fuhh . slamat bas ade :) ngeehee . sesampai je aku n ain kat dewan . jadi lak 1 konflik . mmbe aku soh dok sbelah dea . coz ain tukang kira tempo terbaekkk kott ! mahaha ! tpi mlang nyee . mmbe klas kiteorg lelaki . pemalu org nnyee . sohh duduk tempat asal je . alahaii ! antaree duaa la .. so kiteorg kesian kat dak kelas aku tuu . AMIRUL NAZMI =.= duduk la tmpat asal . ape agy mmbe2 moody aa . ketat je mukee ! mhaha . yg best nyee kan2 . after latihan jap . dak2 wat show ! aww . hot2 sume . pling klaka . sape yg g taw la kot . GO GO POWER RANGER tuu . haha ! mlm tuu . alahai . bese la . da gado . nk tdo sebilik pon panasss jee . soo . pindah ke blik A yg gila2 mereng2 skket dak nyee , nina ikin wun ainn kecik cogiee ikaa nikk and other lah menggegar kan tingkat atas skali . smpai ade yg complain sal kiteorg . ah ! mati aa ! kan2 .mlm tu . sua kenal la ngn deowg . haha . mreka nie golongan pengkid . err . gentle hensem glee =.= lagi tuu . nokomen . rahsia bersama . mreka buad aku and ain tamaw pindah bilik . blok B gila gaban boring ! haha ! balek mandi tido . law blok A . balek,lepak,tgk tb,tido,baru mandi . mahaha ? tapecaye suda . haha ! fun gle laa . rindu nyee ika nyonyot !! ahahah . hari rabuuu . haha . goin to bukit jalil tok raptai ! ouh yeah ! di situ la dpt rmai kenalan . hehehe ! sbb tempat duduk da campur . pehh ! akak sbelah aku . pokpek2 ! time uh aku tade suaree . mhaha ! ain si kembar tu lak kate mrekaa menggatal dgn abg dpan uh =.= hahaha . kami nokomen . aku tade mood gile time uh . serabut ! haha ! mlm tu patot tdo awal . kiteowg ovenite slambee je :P magon late . mcm bodo ! haha ! hari khamis . ari perform . alahai . time uh sedih ade . debar ade . sedih coz . tu la hari last perform kiteorg rmai2 :( . haha ! aku cube chill kan diri . aku mntak akak sbela aku tuka tempat . coz nk dok sbela ain si kembar palsu tu . KEMBAR ? haha . no one yg baru kenal kiteorg taw sal status kami bdua act . mhaha ! haha . rupe2 nye . kiteorg dok sbelah2 lagi bising ! pungpang2 ~ mahaha ! dgn suare aku mcm jantan nye . sume usya aku gelak . mati laa :) kan2 ? akak tu annoying gle mukee ngn kite org . mahahah ! aku kesa apee . haha . then abg depan tu sik2 tegur2 . ahah ! sal tuu . ade la rahsia kamii . kan ain kan ? hehe . paz tgk peserta len perform . sampai la turn kiteorg . hum :( layan saja mey . sebak di situu :P last perform ...... haish .then tgk PM kite tandatangan benda yg patot ditandatangan MALAYSIAN BOOK OF RECORDS huu ! bangga bhai ! then akak ukm dapat cabutan bertuah ! kereta proton satria neo ! terkinja2 la dea ! ahaha ! law aku pon aku lompat2 ! hahaha ! :P time balek suda tiba . sume bepecah suda . aku mula sebakk . sesampai je kat ukm . aku text erza .. sape tu ? kwn baru mey :DD haha . ajak teman alek samee . pengankutan bas tade pulak . humm . tunggu punye tunggu . aiman(gogopowerranger) ngn afifi yg dtg . kwn baru gak uh . haha . mreka yg teman alek . maaf erza :( .hee . afifi teman smpai atas kott . takut bhai . jalan sesorang . gelap . aiman kat blakang . mcm ape je dea . mlz ganggu . SUDDENLY ... aiman duduk sorang2 tepii jalan uh . dgn gelap nyee . then afifi kate . risau coz . aiman pena kene rasuk KATANYA lah . pehh . goy gile time uhh . dea campak topi dea . err . upe2 nye .... deaa ... rahsia2 . afifi ngn aku pon jln je laa . tetibe aiman masok air . lari2 sane , ajak lari2 . nokomen . pehal tah mamat uh . huu . tq . afifi ... penat2 teman juge smpai kolej . huhu . maaf ea erza . hee . mlm tu p.k nak ovenite . tapii . aku da telentok dulu da . dgn tamandi nyee . layan sajeee mey ! haha ! sedih act . esk nyee .aku balek blok B . kemas barang nk balek . after done . humm . saat paling aku benci . iaitu PERPISAHAN . tapi adat PERTEMUAN la kan . aku kecewa ape yg aku harap tadapat . tu yg menambah kelukaan dihati uh :( huhu . bye sumee . byee . then ade lak mangkok2 nie nyanyi lagu hujan . peh . nk pitam je aku sedih . tahan2 . naek je bas . aku lepas sume kesedihan ngn ain . ngs2 ~! huu . smpai skola . p.k kiteorg je mlalak . upe2 nye . sume turon2 . mate merah je . then p makan ayamas . pehh . time mkn sume ulang alek ape kiteorg buad kat ukm . eh . skung time latihan . eh . skung time mkn . eh ! bangon2 . ape lagi . sebak je sume . ngs2 dlm kedai tu . mkn pon talee da :( . then abg aku smpai . humm . aku nk pindah . so tajumpa da laa naty yg dok2 jaoh tu . aku salam mreka . ain hug aku . huu . baru laa aku rase syg sesgt kat ain :( time nk kua . aku letak pick yg ain nk sgt tuu . coz pick dea ilang . ain2 nah . aku bg . merah mate dea . ngs la . hum . balek2 . aku tido . p.k kan ape nk buad :( sedih sgt . then . nina mmbe aku text . weh2 ! skung time mkn . jum2 p mkn . aku layan je dea . last2 aku ckp da laa . ta tahan sebak da doe :( rindu ukm . to yg dapat 100 org yg dapat gitar percuma cabutan bertuahh tu . TANIAH .

TERIMA KASIH UNIVERSITY KEBANGSAAN MALAYSIA
kat sini la pengalaman pertama aku bnyak berlaku :")
gambar ? naty aku upload . tunguuuu :DD lub this moment .
gonna miss this moment deadly :P
mybe bermula di sini la pemain2 handal gitar akan muncul future nanty . aminn

ouh . to yg still sedih . life must go on ! insyaAllah .
smpai berjumpa lagi :)

*dak2 yang 1 bilik ngn akuu tuu . ingad tak pe korang buad kat aku ? haha ! even benda tu memalu kan aku ! haha . moment tu sentiasa buad aku gelak sorank2 . haha ! lagu bila cinta yg korang nyanyi kan tuu . alahai . aku kan sentiasa ingad korang . thankz cipta moment tu buad aku ngs2 terok2 ! jahad la korang ! sian aku . aku kn muke kene buli ! ain ! soryy mlm tu kaw pon turut ngs . aku tpaksa cari ika . sbb dea je aku ade time uh . haha ! to ika ! soryy ! time gado . abai kan kaw . time sedih cari kaw . maaf ea ! to ayiee : haha budak yg pling aku takot . sorry . gurau2 je mase tu . humm . sorry la . eh . aku interest kat lelaki je . maaf sgt . aku takutt sgt bile kwn2 saiko n gelak kn aku . buad aku marah sgt kt ko . huu . tapi tak dah skung :) cogiee , kechik ! kaw pling ensem ! kechik ! aku tataw mule nye yg kaw gurl . haish ! cair aku ngn kecomelan kaw ! mhaha ! cogie ! acece ! mate kaw ! menusuk jiwa ! kan ainnn ? ika .. u such berokk la comel ! nikk ! haha ! dea nie ! aku tapena anggap dea gurl ! sbb rupe dea tol2 cm lelaki sejati !! awek kaw ! babi gile cunn . jelesss aku tgk ! haha ! to all :) u are the best bhai !


1000 GUITAR ! thE BEST !

end :")

thankyou for reading :)

No comments:

Post a Comment