mcm2 adaa :)

haish ! da lameee jugak lah aku tak online . akibat internet telah di potong oleh abah aku kerana kekerapan aku meng-online kan diri sehingga lewat malam =.='
bahaha ! ok2 . nerd ? haha . kesa pulak .
haish . manyk sitory nih ! mari rapat2 :) cekgu nak berceritaaaaa :DD

haha ! sepatot nyee mcm2 aku nak update kat blog nie .
seperti party bday kawan aku di kedai mamak ..... pecutian aku di sabah yg haru biru .
mahaha . alang2 ... aku gabung kan je . bak kate adam n stacy . bgabung meletup aaaaaa !!!
mahaha
ok2 , enough with the introo :)

bermula la cerita farahin~~~ *cepat2 pgy tido !


haha ! start about bday kwan aku yg da berabad aku nk creat but tak kesampaian tuh .
begini kisah nyee . as usual time exam ... kami sume dtg pagi . ahahah . bday boy iaitu fikk
nampak monyokkkkk je . kedut seribu muke nyeee . law ade strika aku da tulun iron kan da .
hee . then . tercipta laaa 1 planning aku dan rakan2 untuk suprise dea even di kedai mamak pon .
hahaha . pegi kdai mkn . order punye order . aku pon ckp nak p beli keropok kat kdai sbelah . *tapena2 lak pgy kedai keropok =.= bahaha . act mawu ke kedai kek lah stelah mmbuat kutipan wang kat mmbe2 . wee~ dgn seronok nyeee kite lari2 ke kedai kek tu . smpai2 . tercengang je aku n ain tgk harge . sume kek lari bajet . tapi di sebab kan fikkk moody . aku n ain pon usaha jugak =.= hahaha . everything for youu la bday boy ! so hargai lah eaaa ! brape harge nye ? mahaha . itu rahsia bersamaaa . then baru teringat yg fikk duduk menghadap kiteorg . so cmne nk suprise law dea nmpak . haish . 1 masalah lagi nak tawaf kdai2 tuh . smpai2 text lah mmbe aku soh machaaa kedai tu tutup kipas . padehal panas . mcm siodd je . hee , then .... suprise !!!!!
hahaha . kecoh 1 kedai ? lol .maluuu jee . tapi ape aku kesa . janji rock ! yeah ! nak gmbar ? kejap ea ...




tadaaa !!! gmbar ramai2 ilang la pulak ! nie hah ! bday boy with blueberry cake dea ! grr :D

hee .


ok . story about . trip aku ke sabah yg haru blue tuh . mahaha *haru biru la derr

dlm keadaan tgh exam . dad aku kene keje . kiteorg gagah pegi juge ke sabah . mahahaa !
sempat agy wat drama lam perjalan nk ke KLIA . bang ke babowww ! van pakcik aku rosakk pulak . dalam pale otak aku juz ... alaaa mmg tapegi la nieee .dgn ujan nyeee ! damn ! then . tinggg!!!! timbul idea tok kol makcik van sekola aku ! mahahaha ! bayang kan pegi airport naek van sekola . ketat je mukeee aku . mahaha . layan sajeee . dah sampai pon airport FINALLY !
hahaha . pgi check in barang. then jalan2 lah . haha . act tu first time aku naek airplain . layannn jee . mahaha . dgn anak buah aku yg sorang buat hal lam tu ! alahai qaseh ! grrr . hahaha . smpai2 je kat saneee . aku cari toilet . heee . then pergi teros ke mane tah aku lupe . aku ingat mlm 2 je . mkn seafood kat kdai cinee . wekkk !!! tasedap pon =,= . haish ! haha . cincai2 cite . esok nyeee pegi keee . pulau manukan . for snorkelling . yeah ! terbaekkk ahh ! lol ! jln2 ke pulau2 laen gak ! heee . mcm2 cite lawak fmily aku nie . tapi mls na citeee . mahaha ! then bergerak laaa ke gunung kinabaluu . yeah ! view kat situ ! pehh ! mmg indah lah =.=
heee ...... kat atas sane pon ade kfc =.= mahaha . bak kate mrekaaa "ayam gunung" lol . hee . mlm2 layan aym gunung . bahaha ! sodap . and aku ade gmbar family aku jump2 . mak aku pon lompat serta bapak aku . nak tgk ?? tapaya laa , malu2 . but sporting . hee . mak kaw leh ke wat ? hee , ok . enough ! talarat daaa . end



family terhebadd aku :DD
korang ade ? bak tunjukk ! (click gambar untuk tumbesaran) hahaha!
thankyou for reading :)

No comments:

Post a Comment